KANELBULLENS DAG

En av fördelarna med att jobba är att man blir bjuden på en del saker. Som kanelbullar på kanelbullens dag! Ovanligt många tog sig tid för morgonfikat idag :) Fick även ett sms om att fira denna speciella dag med en fika, självklart, men jag tyckte men det räcker med en kanelbulle (inte min favorit) utan det blev en chokladbiskvi (min favorit!) istället. En riktigt bra dag. Beror inte bara på all fika men visst är den delen en stor mysfaktor i höstrusket.

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska ta tag i mitt berg som ska strykas eller om jag ska ta en egenkväll och ta en lång dusch och sen kolla på Ensam mamma söker-avsnittet jag har missat.. Lutar åt det senare då Petter är och fikar sin kanelbullefika med grabbarna (som att det skulle spela någon roll egentligen, skulle inte ha strykit ändå!).


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag fick också en kanelbulle! Men den kom upp i handfatet fem minuter senare medan jag bytte en bajsblöja. Oops!



Helt rätt, strykning finns det bättre dagar till. Ta det samtidigt som julgardinerna vettja!



<3

2011-10-06 @ 17:49:50



Postat av: Sandra

Hahah men åh, vad sa kiddet då? :D Eller var det ett minikid?



Kanske ska ta det rådet om strykningen, har inte skett än i alla fall :)

2011-10-09 @ 17:44:29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0