B-town

Jag är tillbaka i Borlänge efter vad som känns som väldigt kort tid men som egentligen är rätt länge. Sist jag var här var under P&L i slutet på juni.

Ikväll blir det utgång med tjejerna, ska bli riktigt kul. Dock saknas Ulrika som hänger på beachen (eller snarare under parasollet?) och Filippa som hänger med lilla Levi (som jag ska få träffa imorgon!!).

Nu ska jag fylla magen med säsongens antagligen sista grillade innan hallondrinkarna får ta över, gott!


Det är hos Jennie det händer ikväll


Kommentarer
Postat av: Filippa

Go girls!!

2011-09-03 @ 20:17:45
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Ulrika

Haha under parasollet var jag ;) ses i helgen hun!

2011-09-08 @ 06:41:41



Postat av: Mamsen

Gjorde zucchinilasagnen igårkväll. Den var ju supergod. Den blir det fler gånger.

2011-09-08 @ 14:14:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0