ETT BEROENDE

Jag har lyckats hålla mig ifrån att bli helt beroende av iPhonen sen jag skaffade den. Är mycket stolt över det då ingen (i princip) inte kan leva utan 3G täckning ( ;) ) när den vant sig, MEN så laddade jag ner Wordfeud. Farligt! Ibland kan jag komma på mig själv med att sitta och vifta med telefonen i luften med hopp om att hitta bättre täckning. VARFÖR laddade jag ner det? Som tur är så håller sig beroende till det spelet och har inte smittat av sig på hela iPhonen. Det får stanna där!

Jag fattar inte hur Alfapet av allt kunde bli så populärt som det blivit, men fan va beroendeframkallande det är!


Poängrekord, 216 poäng för ett ord!! (Det första jag gjorde när jag fick det var att smsa till Jennie om det, måste nog sättas på Wordfeud-avgiftning..)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men shit, en annan blir glad för 50p...

2011-09-20 @ 20:53:45



Postat av: Jennie

HAHA älska att jag sa åt dig att ladda ner Wordfeud ;) ;) MOHAHAHA!!

Ps. Jääävligt bra poäng där! Nästan lite stolt blir man ;)

2011-09-20 @ 21:01:51



Postat av: martina

har också dedär spelet men fattar inte hur man kan få så mycket poäng?! därför är inte jag beroende haha, förlorar ju bara

2011-09-21 @ 09:21:27



Postat av: Sandra

Bjud in mig så kanske du kan få en aning ;)

2011-09-21 @ 09:38:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0