FRIHET UNDER ANSVAR

Jag har haft turen att komma till en riktigt bra arbetsplats. Superbra kollegor och härlig miljö. 9 av 12 st har varit på avdelningen mindre än ett år och 4 av dem har börjat efter mig vilket göra att uttrycket 'inga frågor är dumma frågor' verkligen stämmer.

Arbetet är väldigt fritt, vi har inga fasta tider, är en dag 6 timmar och nästa 10 eller en vecka 32 timmar och nästa 48 gör det ingenting. Vi får jobba hemma när och om vi vill. Jobba hemma har dock inte känts så aktuellt när man är ny i uppgifterna men imorgon tänkte jag ta mig den friheten för första gången. Tankspridd som jag är så glömde jag givetvis datorsladden på jobbet men jag tror batteriet ska hålla de 5-6 timmar jag planerar att jobba imorgon. Resten tänker jag nämligen ta av mina inarbetade timmar och åka ett lite tidigare tåg till Borlänge över helgen! Petter följer med den här gången och vi ska hälsa på Levi, käka kräftor och imponera med vår kantarellcannelloni.


we♥it


Kommentarer
Postat av: Filippa

Vi har längtat så efter er :)

2011-09-30 @ 09:32:58
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0