Höst

Jag har bestämt mig för att gilla hösten i år. Medans folk runt omkring mig pratar om att gå i ide (Petter) tvingar jag mina tankar bort från kyla och rusk till nya höstskor, tända ljus och mysiga koftor. För att klara av alla tidiga mornar som väntar mig framöver måste jag göra det bästa av situationen. Jag har gjort en liten lista som ska hjälpa mig:
 
- Köpa nya höstskor check, ett par bruna fina står i hallen
- Ny parfym check, köpte en goding på taxfreen
- Behöver nya tjocka koftor (minst två!)
- Frisera till håret
- Köpa gardinstång och draperi att ha för sovalkoven
- Köpa sänglampa
- Köpa ett liiitet köksbord till köket
- Få upp lite grejer på väggarna (spegel, tavlor, ljushållare) halvcheck, en del är uppe, en del måste köpas
- Fixa en mer harmonisk signal till väckarklockan
- Köpa mysiga doftljus
- Plocka massa svamp så vi kan äta mackor med svampstuvning hela hösten CHECK! (ni ska få se)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0