NY ERA

Idag gick startskottet för en ny träningsperiod. Har blivit lite ont av den varan sen jag började jobba, har inte tid att träna mycket om man vill göra annat än att bara jobba äta träna sova. Men nu är det ändring på det. På jobbet har jag blivit motiverad till att åka Vasaloppet igen och råkade sätta ribban genom att basunera ut mina tidigare resultat (vilka tydligen imponerade mer än jag kunde tro). Ska jag leva upp till det och slippa bli besviken genom att missa medalj med några ynka minuter i år igen så är det hög tid att trappa upp träningen.

Jag började lite lätt idag med 40 min löpning (MAX 40 sa Petter --> skönt sa jag) och lite stretching (på eget initiativ!). Imorgon fortsätter jag med lunchstyrkan som blivit en trevlig tisdagsvana.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kappan, jag vill se kappan :)

Puss o kram

/mamsen

2011-09-27 @ 09:52:36



Postat av: Filippa

Duktig du är, heja heja!

2011-09-27 @ 12:03:03
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0