1 ÅR

Idag fyller mitt jobbliv 1 år. Året har gått så fort att det snarare känns som att jag har jobbat i ett halvår än ett år. I början kändes det som att jag inte kunde någonting alls, allt var så nytt och varje uppgift kändes som ett berg att bestiga, tusen frågor och tusen lathundar fick jag gå igenom. Nu känner jag mig mycket mer säker och jag kan faktiskt lösa uppgifter själv, de tusen frågorna kanske har minskat ner till hundra eftersom jag nu vet vilka personer jag ska fråga om vad. Eftersom projekten jag jobbar i är stora och sträcker sig över flera år kommer det hela tiden upp nya frågeställningar och problem som man får lösa. Inget är det andra likt och det är så KUL! Känns som att jag lyckades halka in på ett jobb som passar mig perfekt på en gång. Jag kan inte tänka mig något annat jobb som skulle vara bättre för mig just nu.

Dagen firar jag i alla fall med att jobba hemifrån. Lyx att kunna måla naglarna vid datorn och dricka annat än automatkaffe! Självklart måste jag unna mig något materiellt också. Köpte en klocka för att belöna mig för hårt arbete!

Lånar bilderna från triwa, jag kunde inte riktigt göra klockan rättvis på bild själv.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Woho!! Glad för din skull, det är du värd! Du är så duktig!

2012-04-18 @ 14:55:19
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Stålmannen

Ja se tiden går fort, 1 år. roligt att du trivs så bra på jobbet, det gäller bara att hålla sig på vägen när det går fort. Men jag är övertygad att du lyckas med det, i alla fall med tanke på vilka gener du har:):)

2012-04-18 @ 20:49:31



Postat av: Ulrika

Bra jobbat :) snart är du VD ;)

2012-04-18 @ 21:56:58
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/



Postat av: Sofie

Härligt=) Så himla bra att du trivs och tycker första jobbet passar perfekt. Lätt värd fina klockan:)

2012-04-21 @ 10:21:41
URL: http://sofiesegna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0