FREDAG DEN TRETTONDE

Ingen jättefantastisk kväll. Det är soffan, mjukisbyxorna, let's dance och jag. Känns som att jag är den enda som är kvar i Norrköping i helgen. What to do?

Förr var jag väldigt duktig på att sysselsätta mig själv men nu är jag mer sällskapssjuk och rastlös. Just idag tror jag att rastlösheten beror på att jag inte tränat sen i tisdags (halsont :(), var länge sen jag hade ett sånt "långt" träningsuppehåll. Imorgon blir det nog träning igen. Måste fördriva den här helgen med nått!


Idag var det som var bra sushimiddagen med kollegorna efter jobbet. Annars är det ont om bra tankar den här fredagen, är det datumet som spökar tro?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Usch tråkigt :( hoppas på en bättre lördag den 14e!

2012-04-13 @ 22:37:46
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/



Postat av: Mamsen

Men lilla gumselumsan då,varför ringde du inte mamsen då?

2012-04-14 @ 00:26:02



Postat av: martina

stackars min föreläsare skukke på begravining idag. VEM sätter en begravning på fredag den 13de??

2012-04-14 @ 02:16:16



Postat av: Filippa

Skrutten då! Passa på att lyxa till det lite o njut av egentid, ansiktsmask, fotbad, en bra tidning, choklad.. Jag vill också ha egen tid ;)

2012-04-14 @ 08:11:00
URL: http://inspirations.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0