MOUNTAINBIKE

I helgen fick jag till två roliga träningspass. Ett bra intervallpass i skogen med några tusingar och några femhundringar. Helt själv var jag dessutom, brukar ha svårt att springa snabbt själv men jag var helt slut efteråt (=bra betyg!). Igår cyklade jag och Petter mountainbike, det var min mountainbike-debut och satan va kul det var! Jag som har tänkt köpa en landsvägscykel får nog tänka om och börja kika på mountainbikes istället..

Den här veckan blir det nog bara springning. Och massa powerwalks då, är ju ändå här med powerwalkfantasterna mamma och Martina. Första prommisen är det dags för nu.

God morgon!


Kommentarer
Postat av: Stålmannen

MTB en ny upptäckt även för mig, jag håller med roligt är det och jobbigt:)

2012-04-30 @ 14:58:32




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0