TISDAG

Hetsig dag idag. Upp och tvätta kl sex (hopplöst att bo med massa orienterare i huset, tvättstugan är alltid fullbokad vettiga tider :), jobba jobba, nu hem och handla och sen dagens träning. Top model-finalen står också på dagsordningen!

Den här veckan blir det nog nån form av träning varje dag. Så mycket jag vill hinna med! Tre löppass måste jag få in, minst en lunchträning, spinning, styrka, helst rullskidor nu också. Nu har de kastat om ordningen på passchemat på gymmet så jag hinner med lite mer roligt där också, functional training till exempel, kul! Och yogan som jag äntligen förstått vitsen med ska få chansen att vara regelbunden i några veckor (fick till och med träningsvärk efter senaste yogan(!)).

Veckans. Tomt på spinning dock.. På lördag får vädret bestämma träningen.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad duktig du är!! Själv har jag börjat löpa lite smått, shit, har känt muskler jag aldrig vetat om att jag hade!! ;P Men tänkte fråga dig, erfaren träningskvinna som du är, om du har lust att knåpa ihop ett löpningsschema för nybörjare i ett kommande blogginlägg? Vore kul att följa!! :D

2012-04-10 @ 17:06:59
URL: http://angelica1987.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0