INSPIRATION

Har grymmaste träningsvärken i kroppen idag, lunchstyrkan jag körde igår gav resultat. Jag kontrade med mer styrka. Får se hur det funkade imorgon, kommer antagligen varken kunna gå eller lyfta armarna över huvudet. Men det är bara skönt!

Känns inte som att jag gör mycket mer än jobbar, tränar och sover. Därav inte så mycket bloggmaterial.. Nästa vecka däremot! Då blir det ledighet och förhoppningsvis lite mer av annan inspiration än bara för träning, som nästan är det enda som snurrar i mitt huvud just nu.











Kommentarer
Postat av: Ulrika

En hjälp! Hur hinner du? Jag har inte tränat på flera dagar för den där jäkla matten :(

2012-04-29 @ 17:26:26
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0