GRÄSÄNKA

Petter är på långläger, borta hela 11 dagar, så jag har hela lägenheten för mig själv. Det kan låta skönt då den inte är speciellt stor men det är mest bara tråkigt och tomt. Jag sysselsätter mig med träning, långa jobbdagar (jobbade 8-19 idag (!)), after works och tacos-mys med vänner (blev tacos både lördag och söndag i helgen).

Hemmapizza har blivit en tradition för mig när Petter är borta. Det är gott, går snabbt och kräver ingen tankeverksamhet. Perfekt ensammat! Den står i ugnen just nu och jag laddar upp med Fyra bröllop på TVn. Mycket bra om man behöver lite kärlek i livet utan att mannen är hemma ;)


Min favoritbild all time

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sweet :) nam pizza!! Ja det är en fin bild!! Måste ha varit en duktig fotograf som tagit den ;)

2012-02-27 @ 21:13:46
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Sandra

Hördudu, det var faktiskt jag som tog den ;) men jag skulle tro att man kan ge kameran (och motivet) kredden!

2012-02-27 @ 21:29:37




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0