VASALOPPSVECKAN

Klev från sängen till soffan imorse för att kolla tjejvasan på TV. Blir så sjukt sugen på att åka skidor, ångrar lite att jag inte ska åka något lopp nu under vasaloppsveckan. Efter förra årets vasalopp bestämde jag mig för att inte anmäla mig till nått utan åka om jag kände för det. Sen flyttade jag till Norrköping och det blev som jag trodde; att jag inte skulle kunna åka lika mycket som jag gjort innan. Inte bara för att jag jobbar istället för att plugga men det har ju knappt varit någon snö att åka på (och har det funnits har det varit 1,5 km-spår att harva runt på, hur kul är det?). I höstas hade jag nästan bestämt mig för att köra hela Vasaloppet ändå men det övergick till att åka tjejvasan vilket övergick till att det inte blev nått.. Tråkigt, men nästa år blir det garanterat nått lopp under den här veckan.


2010 när jag var pigg efter 45 km åkning

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du får satsa på nästa år, halvvasan i alla fall kanske.

2012-02-26 @ 21:02:18




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0