MITT NYÅR

Mitt nyår var så jäkla bra! Åt den godaste tre-rättersmiddagen jag ätit, ett stort plus för att vi bara behövde göra förrätten och fick allt annat serverat. Perfekt! Leka och lyssna på historier hann vi innan tolvslaget som firades med champagne (så klart). Efter blev det dans, snack och hockey innan jag somnade lycklig första natten på 2012.


Hummer till alla!


Close up


Älgfilé med potatis och kantarellvårrullar


Chkladkaka med lime och myntaglass


Jäntorna


Historieberättande


Grabbarna duktiga i köket!


Älskling!


och jag


Nån blev visst lite trött.. (mamma, det är jag som är fotografen, alltså inte på golvet)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad roligt ni ser ut att haft :)

2012-01-04 @ 21:26:32
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0