STARK SOM EN BJÖRN

Jag är väldigt inne på träning just nu, är inne i ett flow och tycker allt är kul! Speciellt roligt är styrka i olika former, functional training-pass, lunchpassen på jobbet (testade ett nytt pass idag, sjukt jobbigt speciellt för mage och ben, var precis som jag vill ha!), crossfit, kettlebells.. Ska jag hinna göra allt jag vill och även hinna åka skidor och hålla igång löpningen så hinner jag inte göra mycket annat än att träna. Men det är väl bara att passa på så länge det håller i sig, en dag kommer jag få slita mig till träningen.

När jag ändå är inne på ämnet kan jag berätta att jag åkte mitt första skidpass i Norrköping för i år igår, det var ett 500meters konstsnöspår som i princip bestod av två uppförsbackar och två nedförsbackar, men jag stakade mig runt 20 varv och fick ihop en fin mil!

Nu ska jag möta upp mitt sällskap och köra lite kondition på gymmet medans det vanliga torsdagssällskapet rockgympar.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Duktigt :) kör på!

2012-01-19 @ 21:03:48
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/



Postat av: Stålmannen

20 varv, det var inte dåligt, gissar att du blev lite yr:)

2012-01-20 @ 07:53:03




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0