KRÅKHOPP OCH GRILLKORVEN

Har haft ett inlägg redo sen i tisdags där jag berättade om min dag som var den segaste nånsin, om hur trött jag var från att jag klev ur sängen till jag gick och la mig igen. Och om det fina tulpanerna som trots det piggade upp. Men eftersom blogg-appen bara strular så blev det inget inlägg, kanske lika bra det, för det var bara gnäll!

Idag däremot, mycket piggare! Efter lunchen och lunchträningen har allt gått av bara farten. Var en ny ledare som först gjorde mig väldigt opeppad med tjockbyxor och pippilotter i håret, men som efter passet hade sett till att det rann svettpärlor i min panna. Ett superpass att få till på lunchen. Effektiv, funktionell, intensiv träning var hennes ledord och det passade mig perfekt idag. Avslutade med en tävling (mot oss själva såklart enligt henne, men alla vet ju att man tävlar mot varandra!) som bestod av grodhopp, kråkhopp, björngång och grillkorven (jobbigare än det låter, jag lovar) 10 repetitioner av varje i tre varv. Självklart vann jag ;)


Tulpanerna är fortfarande fina!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Klart du vann :)

2012-03-15 @ 17:45:14
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/



Postat av: Mamsen

Duktigt, både med träningen och att tulpanerna fortfarande är fina ;)

2012-03-15 @ 22:32:23




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0