LÅNGPASS

Ska komma igång med löpningen nu. Det har jag försökt med under våren de senaste tio åren tror jag. Lyckades rätt bra en gång men då kom en studentresa/vecka och satte stopp för det. Nu har iaf petter sagt åt mig vad jag ska göra och då är det bara att göra det! Ett längre pass, ett kortare pass och ett intervallpass i veckan. Enkelt och bra.

Igår var det då dags för mitt längre pass (som i mitt nuvarande tillstånd betyder ca 1 timme). Jag cyklade till vrinnevi i regnet och skulle springa ett längre spår där som jag aldrig sprungit förut. Och såklart kom jag fel. Kom på nått vis in på spåret baklänges när jag bara hade ett par km kvar så min timme blev bra mycket längre än en timme. När jag kom hem kände jag mig halvt död (ska tillägga att jag tränade på lunchen också :). Men det jag egentligen ville komma till med allt det här är att jag är på väg till jobbet tidigare än på mycket länge! Uppe med tuppen, bra där Sandra!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1366262/images/2012/pic_195998317.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Bra där :) springa vilse kanske är grejen, ska testa det jag med!

2012-03-29 @ 09:44:48
URL: http://hannaulrikamay.blogg.se/



Postat av: Stålmannen

Uppe med tuppen:) Du ser det finns hopp för alla.

Hur ser intervallpassen ut?

2012-03-30 @ 07:14:07



Postat av: Angelica

Bra jobbat!! Jag ska börja springa nu också, måste få upp kondisen!!

2012-03-31 @ 17:31:27
URL: http://angelica1987.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0