ONSDAGSTANKAR

Jag sitter invirad i filten i sängen och lyssnar på Elisabeth Andreasson i min iskalla lägenhet. Petter ligger i soffan och tentapluggar i t-shirt. Det är två saker jag funderar på. Ett, hur man kan ligga i soffan och plugga, funkade aldrig för mig. Hur pigg jag än var blev ögonlocken väldigt tunga just då. Två, jag sitter med filten om mig i sängen och fryser ändå och han ligger i t-shirt brevid draget vid fönstret. Min näsa och iskall men han är helt oberörd av iskylan.

Jag ska nog värma upp mig med lite te.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Mys!

2012-03-07 @ 21:01:23
URL: http://inspirations.blogg.se/



Postat av: Sofie

hehe söt

2012-03-07 @ 22:12:19
URL: http://sofiesegna.blogg.se/



Postat av: Mamsen

Jamen, du tycker ju det alltid är kallt, hur varmt det än är :) Puss o kram

2012-03-08 @ 07:24:56



Postat av: Stålmannen

Du kan ju alltid ta på dig lite med kläder:)

2012-03-08 @ 07:41:01




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0